Na internet stranici Ministarstva finansija (www.efaktura.gov.rs) objavljeni su detalji još jednih u nizu tzv. novih hitnih ispravki Sistema elektronskih faktura i ažurirano Interno tehničko uputstvo.
U nastavku prenosimo najvažnije objavljene izmene Sistema elektronskih faktura:
- dodat je novi status na strani primaoca dokumenta „Ponovo obavešteni“;
- vraćena je funkcionalnost ručnog selektovanja registracije fakture u CRF-u;
- ukinuto je automatsko umanjenje / uvećanje obaveze u CRF-u na osnovu tzv. knjižnog odobrenja / knjižnog zaduženja;
- izvršeno je ukidanje funkcionalnosti asignacije na Sistemu elektronskih faktura.
Pored navedenog, izvršene su i određene ispravke, od kojih izdvajamo:
- korigovana je kalkulacija na nivou stavke dokumenta kada je popust manji od 1%;
- оmogućen je unos više od 100 karaktera u polju „Naziv“ na nivou stavke dokumenta;
- dodata je poruka greške za dokumente koji ne mogu biti poslati na CRF;
- ispravljena je greška koja je dovodila do blokiranja korisničkog interfejsa u slučaju kada korisnik unese negativnu vrednost za količinu ili cenu;
- omogućen je unos svih karaktera u polje „Bankovni račun“;
- dodato je dugme za preuzimanje PDF prikaza dokumenta na strani pošiljaoca, za dokument u statusu „Storno“.
Detaljna objašnjenja o svim aktuelnostima u oblasti elektronskog fakturisanja daćemo na predstojećem treningu koji se održava 22. juna.
PRIJAVA ZA TRENING