30. 5. 2014.
Predlogom zakona o izmenama i dopunama Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje, bilo je predviđeno da će se nove stope doprinosa primenjivati od 1. juna 2014. godine. Međutim, u konačnoj verziji usvojeno je da početak primene novih stopa doprinosa bude od 1. avgusta 2014. godine.
30. 5. 2014.
Izmenama i dopunama Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje i Zakona o porezu na dohodak građana, propisane su olakšice za zapošljavanje novih lica. Poslodavac - pravno lice, odnosno preduzetnik koji zaposli novo lice imaće pravo na povraćaj dela plaćenog poreza na zaradu i dela plaćenih doprinosa za obavezno socijalno osiguranje, na teret zaposlenog i na teret poslodavca, po osnovu zarade za novozaposleno lice, isplaćene u periodu od 1. jula 2014. zaključno sa 30. junom 2016. godine.
16. 5. 2014.
Vlada Republike Srbije predložila je izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Oba predloga zakona upućena su Narodnoj skupštini na usvajanje po hitnom postupku. Najvažnije predložene izmene i dopune odnose se na promene stope doprinosa za PIO i zdravstveno osiguranje, odnosno uvođenje novih i ukidanje postojećih olakšica za zapošljavanje novih lica.
11. 5. 2014.
Fizička lica koja su u toku 2013. godine ostvarila prihode (koji ulaze u osnovicu za oporezivanja gpodišnjim porezom na dohodak građana) u iznosu koji je veći od 2.185.488 dinara, dužna su da podnesu poresku prijavu najkasnije do 15. maja. Svi obveznici, osim preduzetnika, poresku prijavu podnose na starom Obrascu PPDG-5. Za razliku od njih, preduzetnici podnose poresku prijavu na novom Obrascu PPDG-2R.
11. 4. 2014.
Agencija za privredne registre najpre je objavila vest o završetku preliminarne obrade godišnjih FI za 2013. godinu, iz koje je proizilazilo da je zahtev za zamenu FI moguće podneti najkasnije do 17. aprila. Međutim, naknadno je na sajtu APR-a objavljena vest o mogućnosti zamene FI za 2013. godinu i posle 17. aprila, ukoliko je razlog zamene promena iznosa poreza na dobit, odnosno neto rezultata, koja je nastala kao posledica korekcije oporezive dobiti po osnovu transakcija sa povezanim licima.