Pretraga vesti

Unesite pojam za pretragu vesti
  • SVE GODINE
  • 2020.
  • 2019.
  • 2018.
  • 2017.
  • 2016.
  • 2015.
  • 2014.
PRETRAGA

PKT VESTI

vesti

  • 18. 3. 2020.

    Instrukcija Narodne banke Srbije o primeni propisa o moratorijumu u praksi

    U dopisu upućenom bankama i davaocima lizinga, NBS posebno ističe da nije prihvatljivo da se nakon prestanka moratorijuma od dužnika zahteva isplata svih obaveza za koje je nastupio zastoj odjednom i u celini. Umesto toga, pravilna primena propisa podrazumeva da nakon prestanka moratorijuma dužnik nastavlja da otplaćuje kredit, čime se period otplate faktički produžava za tri meseca (jer je propisano da moratorijum ne može biti kraći od 90 dana, odnosno od trajanja vanrednog stanja).
  • 18. 3. 2020.

    Način na koji poreski obveznici mogu podneti svoje podneske Poreskoj upravi (adrese pisarnica kojima se podnesci mogu podneti neposredno)

    U objektima Poreske uprave u kojima se nalaze pisarnice istaknuta su obaveštenja kojima Poreska uprava obaveštava poreske obveznike da, za vreme trajanja vanrednog stanja u Republici Srbiji a u cilju bezbednosno-zdravstvene zaštite građana, svoje podneske mogu podneti elektronskim putem (u obaveštenjima su navedene mejl adrese zaposlenih koji rade u konkretnim pisarnicama), putem poštanskih pošiljki i neposredno (na četiri adrese).
  • 17. 3. 2020.

    Narodna banka Srbije donela je odluke o zastoju u otplati obaveza po osnovu kredita i lizinga (moratorijum)

    Odlukama se uređuju mere i aktivnosti koje je banka, odnosno davalac lizinga dužan da primeni u uslovima pandemije izazvane COVID-19, radi očuvanja stabilnosti finansijskog sistema u Republici Srbiji zbog mogućnosti suočavanja sa teškoćama u otplati obaveza dužnika, odnosno primalaca lizinga. Suština odluka je propisivanje zastoja u otplati obaveza dužnika (moratorijum): primalaca kredita i korisnika (primaoca) lizinga. Odluke su sadržinski iste, samo što se prva odnosi na banke, a druga na lizing kompanije.
  • 17. 3. 2020.

    Nabavka zaštitnih maski, rukavica i dezinfekcionih sredstava: poreski tretman i način knjiženja

    U uslovima vanrednog stanja i važenja Uredbe o organizovanju rada poslodavaca za vreme vanrednog stanja (u nastavku: Uredba), kojom je – pored ostalog – propisana obaveza poslodavaca da za zaposlene i radno angažovane, koji su u neposrednom kontaktu sa strankama ili dele radni prostor sa više lica, obezbede dovoljne količine zaštitne opreme u skladu sa posebnim propisima (maske, rukavice, dezinfekciona sredstva), ukazujemo na poreski i računovodstveni tretman takve opreme, kao i da li se nabavka maski i rukavica smatra pružanjem pogodnosti zaposlenom.
  • 16. 3. 2020.

    Doneta je Uredba o organizovanju rada poslodavaca za vreme vanrednog stanja (u primeni od 16. marta 2020)

    Za vreme vanrednog stanja poslodavac je dužan da omogući zaposlenima obavljanje poslova van prostorija poslodavca (rad na daljinu i rad od kuće), na svim radnim mestima na kojima je moguće organizovati takav rad.